Fandom

Dishonored Wiki

Zatopiona Dzielnica

464strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Info icon 002.png Ten artykuł dotyczy dzielnicy w Dunwall. Zobacz też: Zatopiona Dzielnica (misja).
ZatopionaDzielnicaPanorama.png

Panorama Zatopionej Dzielnicy

Zatopiona Dzielnica (ang. Flooded District), dawniej Dzielnica Finansowa Rudshore  – opuszczona dzielnica Dunwall poddana specjalnej kwarantannie i otoczona przez ściany światła.

Historia Edytuj

Przed wybuchem epidemii w Dunwall Zatopiona Dzielnica była centrum finansowo-przemysłowym. Znajdowały się w niej najważniejsze i największe przedsiębiorstwa w mieście, na przykład Rafineria Gravesa.

Sytuacja zmieniła się w wyniku wybuchu zarazy. Dzielnica została zatopiona po otwarciu tam, przez co stała się siedliskiem szczurów i płaczków. Władze miasta wprowadziły kwarantannę i odcięły całą dzielnicę za pomocą ścian światła. Opuszczony przez mieszkańców i władze teren stał się bazą dla zabójców z Daudem na czele, który przejął kontrolę nad dzielnicą, będącą areną walki między zabójcami a Rewidentami.

Corvo Attano po raz pierwszy w Zatopionej Dzielnicy znalazł się po otruciu go przez Lojalistów. Porzucony na łódce został odnaleziony przez zwiadowców Dauda. Po uwolnieniu się, Corvo pokonuje zabójcę cesarzowej i przedziera się do kanałów, którymi przedostaje się do pubu Hound Pits.

OpisEdytuj

Dzielnica dzieli się na kilka obszarów: Centralne Rudshore z bazą Dauda, Rudshore Waterfront, Rafineria Greavesa i Brama Rudshore. Najbardziej zniszczony jest rejon Bramy Rudshore, gdyż prawdopodobnie przez ten obszar najpierw przelała się woda, a potem zalała niżej położone Centralne i Nabrzeżne Rudshore.

Znane uliceEdytuj

Ważniejsze budynki Edytuj

Ważniejsi mieszkańcy Edytuj

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki