Fandom

Dishonored Wiki

Zaginione kobiety, Golden Cat

464strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Zaginione kobiety, Golden Cat - książka.

TranskrypcjeEdytuj

[Urywek historii kryminalnej, obracającej się wokół Golden Cat]

Panie Arrowhoff,
Zapewniam pana, że moja rodzina ma środki, by zapłacić panu lub pańskim wspólnikom za odnalezienie mojej siostry. Ma pan jej imię i rysopis oraz wszystko, co wiemy o jej pierwszych tygodniach w Dunwall, zanim Patrice przestała do mnie pisać.

Jest jednakże jeszcze jeden szczegół, tak trudny do uwierzenia, że waham się, by o tym wspominać.

W Dunwall znajduje się przybytek zwany Golden Cat. To łaźnia, jak mniemam, chociaż niektórzy powiadają, że to dom publiczny. Uważam to za niewiarygodne, by Patrice mogła być w jakikolwiek sposób wiązana z takim miejscem, ale byłoby niedbalstwem z mojej strony, gdybym nie przekazał tej informacji. Tuż zanim przestały przychodzić jej listy, kuzyn starego przyjaciela powiedział, że widział Patrice, która tam występowała, śpiewając i grając na harfie. Być może to nic takiego, ale proszę to zbadać.

I na koniec, jeśli pańskie przeszukiwanie miasta nie przyniesie owoców do rozpoczęcia Miesiąca Wiatru, osobiście wyruszę w podróż z Morley w celu najęcia innego agenta.

Z poważaniem,
Maddison Kanebright

Więcej w Fandom

Losowa wiki