Fandom

Dishonored Wiki

Unikanie Szczurzej Zarazy

464strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Unikanie Szczurzej Zarazyksiążka.

Transkrypcja Edytuj

[Urywek rządowego protokołu dotyczącego praktyk związanych z zarazą]

Większość społeczności wciąż żywi fałszywe przekonania odnoszące się do zarazy. To NIE jest prawda, jakoby żółć skorupników rzecznych chroniła przed zarażeniem się chorobą. Ani nie jest prawdą, że miażdżone orchidee z Morley działają jako lekarstwo, chociaż przypuszcza się, że oba te składniki są wykorzystywane zarówno w eliksirze Sokołowa, jak i remedium Piero. Spożywanie tych produktów przed kontaktem z zarazą stanowi jedyny znany środek zabezpieczenia się przed chorobą.

Co więcej, Kongregacja Wszechludzi ostrzega przed zabobonnymi praktykami. Spalenie razem dwóch ośluz i kota, wdychanie oparów i wyśpiewywanie imion umarłych od zarazy jest nie tylko nieskuteczne, ale także uważane za herezję przez Rewidentów i będzie się spotykało z pełnym wymiarem prawa Kongregacji.

Powiedz to swoim sąsiadom i sam też tak postępuj: unikaj kontaktu z zarażonymi. Spożywaj codziennie swoją dawkę eliksiru, najlepiej rankiem, oraz donoś o każdej osobie podejrzanej o przenoszenie zarazy. Wszyscy muszą pracować razem, aby zatrzymać rozprzestrzenianie się straszliwej infekcji.

Więcej w Fandom

Losowa wiki