Fandom

Dishonored Wiki

Uczta Zatracenia (książka)

464strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Uczta Zatracenia – książka.

TranskrypcjaEdytuj

[Urywek książki o świętach i uroczystościach]

Pod koniec każdego roku, po ostatnim dniu Miesiąca Pieśni, rozpoczynamy Ucztę Zatracenia.

Nowy rok jeszcze się nie zaczął, a zatem ten czas biegnie „poza” kalendarzem. Zaczyna się okres świętowania i ucztowania, podczas którego ludzie porzucają te same praktyki, dzięki którym są cali i zdrowi w ciągu roku.

Wielu opuszcza swe domy, w euforii wywołanej trunkami lub silnymi ziołami. Niektórzy malują twarze lub noszą maski, by zataić swą tożsamość, gdy bez ograniczeń zaspokajają swe żądze.

Gdy pojawiają się odpowiednie znaki kosmologiczne i nadchodzi czas, by rozpocząć na nowo kalendarz, aktualny Nadrewident wzywa do hymnu pokuty i Uczta Zatracenia się kończy.

Rodziny wracają do domów, żony do swych mężów. Wrogowie odkładają broń, a ognie są zagaszane. Nikt nie skarży się na tych, którzy pokrzywdzili innych, odeszli od prastarych kodeksów lub złamali przysięgi, bowiem ten czas astrologicznego układu nie istnieje i nie jest zapisany.

Następny dzień rozpoczyna nowy rok, znaczony pierwszym dniem Miesiąca Ziemi, tak jak było zawsze.

Więcej w Fandom

Losowa wiki