Fandom

Dishonored Wiki

Treavor Pendleton

464strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
Treavor Pendleton
TreavorPendleton.png
Informacje
Wiek Nieznany
Lokacja Pub Hound Pits
Wyspa Zimoskółki
Pierwsza misja Pomiędzy Zniesławiony, a Nadrewident Campbell (misja)
Ostatnia misja Światło na końcu
Przynależność Arystokraci
Lojaliści
Funkcja Przywódca Lojalistów
Członek Parlamentu Gristolskiego
 Lord Treavor Pendleton – młodszy brat bliźniaków Morgana i Custisa Pendletonów, jeden z przywódców Lojalistów.

BiografiaEdytuj

Treavor pochodzi z arystokratycznej rodziny Pendletonów. Urodził się cztery lata po narodzinach swych braci, którzy znęcali się nad nim całe dzieciństwo. Gdy Treavor miał lat pięć, bracia przywiązali go do łóżka, zakryli kołdrą i wpuścili do niego węże. Dopiero po kilku godzinach znaleziono chłopaka, a braci zaledwie zbesztano. W wieku lat trzynastu zmarła jego macocha, co go niezmiernie uradowało. W tym też czasie rozpoczęła się jego znajomość z Waverly Boyle, jego przyszła kochanka.

W organizacji Lojalistów Pendleton zajmował czołowe miejsce razem z Havelockiem i Martinem. Pełni w niej funkcję przedstawiciela arystokracji gristolskiej posiadającego ważny głos w Parlamencie. Na czas istnienia ugrupowania, zamieszkuje on na piętrze pubu Hound Pits i usługuje mu służący Wallace.

W czasie akcji gry, okazuje się, że przywódcy Lojalistów przygotowali osobny spisek. Po wyeliminowaniu Hirama Burrowsa, otruwają oni Corvo i potem rozkazują zabić wszystkich Lojalistów, za wyjątkiem Callisty (niski chaos). Potem wszyscy udają się na wyspę Zimoskółki.

Dalsze losyEdytuj

  • Wysoki chaos: nowi przywódcy Dunwall, po przybyciu na wyspę, popadają w konflikt i dochodzi do walki. Ranny Pendleton ukrywa się w budynku pomiędzy latarnią a resztą fortu. Corvo może go zabić, lub mu przebaczyć i oszczędzić.
  • Niski chaos: Treavor zostaje otruty wraz z Martinem przez Havelocka w czasie świętowania przejęcia władzy.

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki