Fandom

Dishonored Wiki

Thaddeus Campbell

464strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Thaddeus Campbell
ThaddeusCampbell.png
Informacje
Wiek Nieznany
Lokacja Dunwall Tower
Biuro Nadrewidenta
Rafineria Gravesa
Pierwsza misja Prolog
Ostatnia misja Nadrewident Campbell (jeśli został zabity)
Zatopiona Dzielnica (jeśli przeżył)
Przynależność Kongregacja Wszechludzi
Spiskowcy
Płaczki
Funkcja Nadrewident

Nadrewident Thaddeus Campbell – religijny przywódca Kongregacji Wszechludzi, spiskowiec przeciwko cesarzowej Jessamine Kaldwin i bliski współpracownik Lorda RegentaHirama Burrowsa.

BiografiaEdytuj

Spotykamy go już na początkach gry, w Prologu, na jednym z tarasów przed Dunwall Tower. Pozuje wtedy do portretu malowanego przez Antona Sokołowa i widząc Corvo, oficjalnie go wita używając jego tytułu. Po zamordowaniu cesarzowej jest obecny przy ujęciu Corvo i jako pierwszy sugeruje, że winny jest Lord Protektor. 

Na początku misji „Zniesławiony” jest obecny na przesłuchaniu. Twierdzi, że jeśli Corvo się przyzna do zabójstwa i podpisze zeznanie, wykona obrzęd, który pozwoli spocząć duszy Corvo po śmierci. Zaraz potem sugeruje, że to on i Lord Regent będą idealnymi przywódcami Cesarstwa.

Jest pierwszym do wyeliminowania celem, który pojawia się w misji „Nadrewident Campbell”. Gdy wkraczamy do jego gabinetu, aktualnie rozmawia z Geoffem Curnowem o m.in. Calliście. Można go wyeliminować na wiele sposobów:

Sposoby eliminacji Edytuj

  • Można pozwolić, by Campbell otruł Curnowa, po czym go zabić. Nie jest to najlepsze rozwiązanie, gdyż niezaliczona zostaje misja poboczna polegająca na ochronie kapitana i wprowadzone zostają dodatkowe patrole do budynku.
  • Można także podmienić szklanki, tak by to Campbell został zatruty. Niestety, wtedy kapitan zostanie oskarżony o morderstwo i zaatakowany przez strażników.
  • Trzeci wariant polega na otruciu obu mężczyzn, co niestety skutkuje niezaliczeniem misji dodatkowej.
  • Ostatnia opcja zakłada stłuczenie szklanek, przez co mężczyźni opuszczą pomieszczenie. Potem należy pójść za Campbellem i przydusić go, gdy będzie szykował się do zamordowania kapitana. Curnow nam podziękuje i wyjdzie z budynku, nie reagując na obecność Corvo w siedzibie Rewidentów. Następnie trzeba zanieść nieprzytomnego Campbella do znajdującego się w bocznym skrzydle budynku pokoju przesłuchań, gdzie można ekskomunikować Nadrewidenta za pomocą piętna heretyków. Jest to bez wątpienia najlepsze wyjście.
    • Jeśli zamiast przyduszenia Campbella uśpimy go zatrutym bełtem lub go zabijemy, Curnow obróci się przeciwko nam.

Ciekawostki Edytuj

  • Gdy wybierzemy wariant wyeliminowania Nadrewidenta bez zabijania, mamy możliwość spotkać go w misji „Zatopiona dzielnica” jako płaczka.
  • Specjalna animacja zabójstwa Campbella jest szczególnie ciekawa. Nadrewident unosi rękę w zamachu mieczem, a Corvo ją obcina w powietrzu. Potem łapie go za szyje i wbija w nią ostrze.
  • Według serca, Campbell każdego dnia łamie każdy z Siedmiu Zakazów.
  • Campbellowi swojego głosu użyczył Daniel Hagen.

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki