Fandom

Dishonored Wiki

Teague Martin

464strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Teague Martin
TeagueMartin.png
Informacje
Wiek Nieznany
Lokacja Plac Holgera
Pub Hound Pits
Wyspa Zimoskółki
Pierwsza misja Nadrewident Campbell
Ostatnia misja Światło na końcu
Przynależność Lojaliści (ugrupowanie)
Kongregacja Wszechludzi
Funkcja Nadrewident

Teague Martin – jeden z przywódców spisku Lojalistów, napierw Rewident, a po wyeliminowaniu Thaddeusa Campbella - Nadrewident Kongregacji Wszechludzi.

Biografia Edytuj

Martin był agentem Lojalistów w Kongregacji Wszechludzi, brał też udział w uwolnieniu Corvo Attano z więzienie więzienia Coldridge. Jego podwójna gra została wykryta przez Rewidentów, po czym został on uwięziony.

Corvo pierwszy raz spotyka Martina podczas wykonywania misji Nadrewident Campbell. Odnalazł go uwięzionego na będącym przed biurem Nadrewidenta placu Holgera. Po uwolnieniu spiskowiec udaje się do siedziby Lojalistów, pubu Hound Pits. Po wyeliminowaniu przez Corvo w tej samej misji Thaddeusa Campbella, Martin zostaje wybrany na przywódcę Kongregacji, dzięki temu Lojaliści odcięli Lorda Regenta, Hirama Burrowsa, od wsparcia Rewidentów.

Po przejęciu władzy w państwie, Martin razem z Havelockiem i Pendletonem porywa Emily i ucieka na wyspę Zimoskółki.

Dalsze losy Edytuj

  • W przypadku niskiego poziomu chaosu, Corvo odnajduje martwego Martina w latarni na wyspie. Zostaje on tam otruty przez Havelocka w czasie świętowania objęcia włądzy.
  • W przypadku wysokiego poziomu chaosu główny bohater po wejściu na teren fortu na wyspie Zimoskółki jest świadkiem potyczki między wojskami Pendletona a Martina. Nadrewident strzela w stronę przeciwnika, po czym wycofuje się do swojej bazy. Jeśli Corvo tam wejdzie i pokaże się Martinowi, on zagrozi mu pistoletem, po czym popełnia samobójstwo strzałem w głowę.

Ciekawostki Edytuj

  • Mechaniczne serce twierdzi, że Martin w przeszłości był mordercą i złodziejem.
  • Dzięki posiadaniu zdobytego przez Corvo dziennika Campbella, Martin planuje misje głównego gracza i ustala główne cele.
  • Samuel Beechworth podczas podróży z głównym bohaterem na wyspę Zimoskółki opisuje Martina jako „węża”.
  • Jeśli jednak wdamy się w walkę z Martinem, Corvo przebije go mieczem powalając na kolana. Tuż przed zadaniem ostatniego ciosu przez Martina, Lord Protektor ucina mu głowę.

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki