Dishonored Wiki

Szczury

464strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Szczury
Informacje
Przynależność Zwierzęta
Występowanie Wszędzie
Funkcja Gryzoń przenoszący zarazę

Pandyzjańskie szczury bycze czyli po prostu szczury – najczęściej spotykane zwierzęta w grze Dishonored, będące jednocześnie nosicielami szczurzej zarazy. Można je spotkać w praktycznie każdym przyciemnionym miejscu – w kanałach, niektórych budynkach, zaułkach itp. Ilość szczurów występujących w grze jest uzależniona od poziomu chaosu.

Pojedyncze szczury nie są groźne, są agresywne dopiero, gdy są w dużej grupie. Atakują wtedy zarówno Corvo jak i innych ludzi. Nie pogardzą również zwłokami, które mogą być używane do odwracania uwagi stada szczurów. Z powodu zaawansowanego stadium choroby, szczury nie są agresywne w stosunku do Płaczków. Warto dodać, że szczury same są ważnym składnikiem diety biednych mieszkańców Dunwall, pieczących je nad koksownikami.

Corvo posiada 2 nadprzyrodzone moce związane ze szczurami: opętanie, pozwalające na przejęcie kontroli nad szczurem, co pozwala na dotarcie do wielu lokacji oraz żarłoczne stado, polegające na przyzwaniu stada szczurów atakującego przeciwników.

Sposoby eliminacji Edytuj

  • Strzał z pistoletu do szczurów, który płoszy na chwilę stado.
  • Wykorzystanie granatów.
  • Odepchnięcie szczurów za pomocą Podmuchu.
  • Stanięcie na jakimś przedmiocie tak, by uniknąć kontaktu z podłożem i atakowanie szczurów znajdujących się pod nogami bohatera za pomocą miecza.

Więcej w Fandom