Fandom

Dishonored Wiki

Rozmowy – Hound Pits 2

464strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Lord Pendleton i Havelock na dziedzińcuEdytuj

  • Farley HavelockOni wszyscy są zepsuci. Jeśli ma się nam udać, musimy usunąć Lorda Regenta i jego wszystkich najważniejszych popleczników, wiesz o tym.
  • Treavor PendletonTak. Na szczęście Nadrewident to pierwszy krok na tej drodze.
  • Farley Havelock: I musimy odszukać tę małą, Emily – biedactwo. Kto wie, co się stało z jej umysłem, skoro na własne oczy widziała śmierć matki.
  • Treavor Pendleton: Przypuszczam, że córka Cesarzowej jest silniejsza, niż myślisz.
  • Farley Havelock: Hmm, to prawda. Tak czy inaczej, nie dostaniemy Lorda Regenta, dopóki nie pozbawimy go zaplecza. Wszystkie elementy są istotne. Regent panuje nad Strażą Miejską. Dzięki Campbellowi miał frakcję duchownych. Ktoś finansuje wojsko. No i ma obecnie większość w Parlamencie.
  • Treavor Pendleton: Tak. Jestem tego świadom. Moi bracia kontrolują głosy należące do mojego rodu. Jestem tego zdecydowanie świadom.

Wallace i Cecelia w pubieEdytuj

  • Wallace: Chcesz powiedzieć, że nie wiesz, jak się prawidłowo dyga?
  • Cecelia: Proszę pana, ja nigdy nie służyłam u szlachty...
  • Wallace: To żadna wymówka! Musisz się nauczyć dobrych obyczajów. Swego czasu w Hound Pits gościli panowie i damy.
  • Cecelia: Spodziewam się, że kiedyś tu byli, woleli pozostać nierozpoznani, sir.
  • Wallace: Nieważne. Lordowi Pendletonowi trzeba okazywać szacunek, na jaki zasługuje. On tego nie wymaga, ale zauważa.
  • Cecelia: Tak, sir. Przepraszam.
  • Wallace: Nie zależnie od tego, czy zapomniałaś, że wkrótce może bedziemy strzegli przyszłej cesarzowej?! Będziesz przebywać w obecności najważniejszej osoby w całym znanym świecie. A ty nie umiesz dygnąć.
  • Cecelia: Ale to tylko dziecko i jeszcze jej tu nie ma. Nikt nie ma pojęcia, gdzie jest!
  • Wallace: Cóż, nasi panowie są odpowiednimi ludźmi, by ją odszukać. Musisz nauczyć się manier, zanim to nastąpi.

Callista i Piero w jego warsztacieEdytuj

  • Piero: Znam Golden Cat. Oczywiście nie jako klient. Projektowałem dla nich kilka specjalnych urządzeń. Zachowałem ich plany, gdyby ktoś był ciekawy.

  • Callista: Nie. Przyniosłam ci herbatę w ramach uprzejmości dla kolegi. Drugi raz nie zrobię tego błędu.

  • Piero: Przepraszam, myślałem tylko... nieważne, co myślałem. Dzięki za herbatę.

  • Callista: Muszę wracać do admirała. Ma dla mnie jakąś wiadomość.

Więcej w Fandom

Losowa wiki