Fandom

Dishonored Wiki

Rezydencja Boyle'ów

464strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

RezydencjaBoyleów.png

Rezydencja od ogrodu

Rezydencja Boyle'ów – budynek w Dzielnicy Rezydencji będący domem dla rodziny Boyle'ów. Corvo odwiedza ją w czasie dorocznego balu by wyeliminować Lady Boyle.

HistoriaEdytuj

Budynek ten dawniej był domem Nadrewidenta. Dom jednak zakupił Lord Boyle, jego żona i jej siostry. Lydia Boyle dołożyła starań by zbezcześcić każde pomieszczenie.

WyglądEdytuj

HolBoyleów.png

Hol Rezydencji

Posiadłość jest piętrowa i posiada dwupoziomową piwnicę. Składa się z dwóch gmachów – pierwszy z nich to właściwy dom, drugi to kwatery straży. Na parterze głównej części znajduje się ogromny, piętrowy hol z wystawnymi schodami i przeszklonym dachem. Na prawo od niego znajduje się bawialnia z kominkiem, na lewo biblioteka, palarnia, toaleta, pokój muzyczny i jadalnia z wyjściem na zewnątrz oraz połączeniem z piętrem i piwnicą.

Na piętrze mieszczą się trzy sypialnie sióstr, dwie łazienki, salonik z kominkiem oraz duża sala wystawowa z urnami i obrazem Sokołowa przedstawiający Verę Moray. Natomiast w jednej z sypialni Lady Boyle (losowo) znajdziemy portret Hirama Burrowsa. Nad częścią budynku z sypialniami dwóch sióstr (Lydia ma osobny pokój) jest strych otwierany przełącznikiem w pokojach. Stanowi on cichy sposób na przejście pomiędzy pomieszczeniami sióstr.

W piwnicy znajduje się kuchnia, pokoje służby, a niżej winiarnia wraz z gorzelnią oraz wyjście do kanałów stanowiące najlepszą drogę ucieczki z budynku.

Sposoby wejścia na teren rezydencji Edytuj

  • Bramą wjazdową przy Bulwarze Greasely'ego, gdzie można spotkać arystokratów. Aby przedostać się do środka należy dać zaproszenie Buntinga lub Mattie odźwiernemu.
  • Wejście do najbliższego posiadłości budynku z płaczkami, wyjście i wejście przez okna do kwater straży. Klucz do drzwi znajduje się na wieszaku naprzeciwko nich.
  • Używając mignięcia dostać się na ogrodzenie rezydencji i wskoczenie do ogrodu.
  • Opętanie ryby i przepłynięcie przez kraty oddzielające piwnicę rezydencji od kanału.

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki