Fandom

Dishonored Wiki

Rewidenci

464strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Share

Rewidenci
Rewident.png
Informacje
Przynależność Kongregacja Wszechludzi
Występowanie Biuro Nadrewidenta
Most Kaldwina
Rezydencja Boyle'ów
Dunwall Tower
Zatopiona Dzielnica
Wyspa Zimoskółki
Funkcja Członek Kongregacji Wszechludzi

Rewidenci (ang. Overseers) – szeregowi członkowie Kongregacji Wszechludzi bezpośrednio podlegający Nadrewidentowi, jedni z głównych przeciwników Corvo.

Wybór na RewidentaEdytuj

Przyszli Rewidenci są wybierani z dzieci, które przybiorą najlepsze predyspozycje do tego. Gdy kandydat okaże odpowiednie inklinacje, zostaje naznaczone i przekazane do dalszych testów pod okiem przydzielonych im Rewidentów. Jeśli wybór zostanie poparty warunkami kosmologicznymi i innymi znakami, dzieci są wyprowadzane z domów i odbywają wędrówkę do posterunków poza Dunwall.

W nich kandydaci są dalej obserwowani i oceniani aż do końca Miesiąca Deszczu. Potem odbywają pielgrzymkę do Białego Urwiska, gdzie podczas specjalnej cerenomii przeprowadza się ostatnie testy i wybory ustalające, które dzieci zostaną Rewidentami, a których należy się pozbyć[1].

Rewident jako przeciwnikEdytuj

Rewidentów łatwo poznać z daleka dzięki szaroniebieskim uniformom i złotym maskom na twarzy, które osłaniają ich twarz przed atakami z oddali. Na maskach i rękawach posiadają charakterystyczny symbol Kongregacji. Dzięki wpływom Thaddeusa Campbella u Lorda Regenta, członkowie Kongregacji

Każdy Rewident walczy mieczem, rzadziej pistoletem. W walce wręcz poziomem dorównują funkcjonariuszom Straży, a przeważający brak pistoletów zastępuje posiadanie przez nich granatów. Jednak granaty można wykorzystać na własną korzyść: przy użyciu zakrzywienia czasu można je odrzucić w stronę atakującej nas grupy Rewidentów.

CiekawostkiEdytuj

  • Jedynymi Rewidentami w grze, którzy nie noszą maski, jest Teague Martin i Berthold.
  • Początkowo, Rewidenci mieli być określani mianem Łowców Czarownic", jednak zrezygnowano z tej nazwy.
  • Rewidenci są nawiązaniem do Młotodzierżców z serii gier Thief. Więcej o tym tutaj.

Zobacz teżEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. Próby zdolności

Więcej w Fandom

Losowa wiki