FANDOM

Rewidenci
Rewident
Informacje
Przynależność Kongregacja Wszechludzi
Występowanie Biuro Nadrewidenta
Most Kaldwina
Rezydencja Boyle'ów
Dunwall Tower
Zatopiona Dzielnica
Wyspa Zimoskółki
Funkcja Członek Kongregacji Wszechludzi

Rewidenci (ang. Overseers) – szeregowi członkowie Kongregacji Wszechludzi bezpośrednio podlegający Nadrewidentowi, jedni z głównych przeciwników Corvo.

Wybór na RewidentaEdytuj

Przyszli Rewidenci są wybierani z dzieci, które przybiorą najlepsze predyspozycje do tego. Gdy kandydat okaże odpowiednie inklinacje, zostaje naznaczone i przekazane do dalszych testów pod okiem przydzielonych im Rewidentów. Jeśli wybór zostanie poparty warunkami kosmologicznymi i innymi znakami, dzieci są wyprowadzane z domów i odbywają wędrówkę do posterunków poza Dunwall.

W nich kandydaci są dalej obserwowani i oceniani aż do końca Miesiąca Deszczu. Potem odbywają pielgrzymkę do Białego Urwiska, gdzie podczas specjalnej cerenomii przeprowadza się ostatnie testy i wybory ustalające, które dzieci zostaną Rewidentami, a których należy się pozbyć[1].

Rewident jako przeciwnikEdytuj

Rewidentów łatwo poznać z daleka dzięki szaroniebieskim uniformom i złotym maskom na twarzy, które osłaniają ich twarz przed atakami z oddali. Na maskach i rękawach posiadają charakterystyczny symbol Kongregacji. Dzięki wpływom Thaddeusa Campbella u Lorda Regenta, członkowie Kongregacji

Każdy Rewident walczy mieczem, rzadziej pistoletem. W walce wręcz poziomem dorównują funkcjonariuszom Straży, a przeważający brak pistoletów zastępuje posiadanie przez nich granatów. Jednak granaty można wykorzystać na własną korzyść: przy użyciu zakrzywienia czasu można je odrzucić w stronę atakującej nas grupy Rewidentów.

CiekawostkiEdytuj

  • Jedynymi Rewidentami w grze, którzy nie noszą maski, jest Teague Martin i Berthold.
  • Początkowo, Rewidenci mieli być określani mianem Łowców Czarownic", jednak zrezygnowano z tej nazwy.
  • Rewidenci są nawiązaniem do Młotodzierżców z serii gier Thief. Więcej o tym tutaj.

Zobacz teżEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. Próby zdolności

Więcej z Fandomu

Losowa wiki