Fandom

Dishonored Wiki

Pustka

464strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Pustka (ang. The Void) – alternatywna rzeczywistość zamieszkiwana przez Odmieńca, w której można się znaleźć podczas snu. Przestrzeń tam jest zapełniona lewitującymi „wyspami” skalnymi, nie istnieją tam prawa fizyki (woda płynie do góry), a czas stoi w miejscu.

Wydarzenia ze świata rzeczywistego mają swoje odbicie w Pustce – można w niej odnaleźć zamrożone postacie i przedmioty związane z rzeczywistością, na przykład martwą Cesarzową w pawilonie, cywili zabijanych przez tallboya, czy też scena z Golden Cat z udziałem Emily i Pendletonów. W alternatywnym wymiarze są także pokazane zakończenia gry.

W Pustce można się znaleźć podczas snu, jeśli jest się odpowiednio interesującym dla Odmieńca. Corvo przebywał w niej dwukrotnie: tuż po ucieczce z więzienia Coldridge oraz po otruciu przez Lojalistów. W Pustce byli także m.in. Piero JoplinEsmond Roseburrow i Daud.

Ciekawostki Edytuj

  • W Pustce nie można umrzeć – Corvo po spadnięciu z półki skalnej po prostu wraca na nią z powrotem.
  • Z Pustki pochodzą wibracje które odpowiadają za istnienie mocy nadprzyrodzonych.

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki