Fandom

Dishonored Wiki

Prolog

464strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Prolog.png

Prolog – misja będąca wprowadzeniem do gry, w którym zawiązuje się fabuła Dishonored. Prolog jest także samouczkiem, pokazującym podstawy walki i poruszania się postacią.

Opis misji Edytuj

Gra rozpoczyna się od powrotu Lorda Protektora cesarzowej Jessamine Kaldwin, Corvo Attano, który wraz z Geoffem Curnowem został wysłany do sąsiednich miast z prośbą o pomoc w zwalczeniu epidemii. Zaraz po zadokowaniu w Dunwall Tower gracz otrzymuje cel misji, polegający na spotkaniu się z cesarzową. Po drodze Corvo spotyka między innymi Antona Sokołowa malującego portret Thaddeusa Campbella oraz Emily Kaldwin, proponującą głównemu bohaterowi zabawę w chowanego, będącą samouczkiem demonstrującym używanie trybu skradania. Później Corvo odbywa krótką rozmowę z Cesarskim Mistrzem Szpiegów, Hiramem Burrowsem, który mówi głównemu bohaterowi, że przybył o dwa dni za wcześnie (aluzja do mających wystąpić za chwilę wydarzeń).

Po dotarciu do cesarzowej Corvo podaje jej list, z którego wynika, że sąsiednie miasta nie tylko nie pomogą w zwalczaniu szczurzej zarazy, ale w dodatku zablokują miasto, tak by nikt z niego nie wyszedł. Rozmowa po chwili zostaje przerwana przez zabójców, których należy pokonać. Przez ostatniego z nich, Corvo zostaje obezwładniony, przez co może tylko biernie patrzeć jak Daud morduje cesarzową i porywa jej córkę, Emily. Umierająca władczyni nakazuje głównemu bohaterowi odnalezienie córki, lecz ten zostaje pojmany przez strażników i oskarżony przez Hirama Burrowsa i Thaddeusa Campbella o morderstwo cesarzowej, a potem wtrącony do więzienia Coldridge, gdzie rozgrywa się następna misja gry, „Zniesławiony”.

Ciekawostki Edytuj

  • W Prologu nie ma żadnych przedmiotów do odnalezienia (prócz cydru gristolskiego) a zabijanie skrytobójców nie wpływa na poziom chaosu, nie są więc obliczane statystyki misji.

Więcej w Fandom

Losowa wiki