Fandom

Dishonored Wiki

Posunięcia Corvo Attano

464strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Posunięcia Corvo Attanonotatka.

TranskrypcjaEdytuj

Znane posunięcia: powrócił z oficjalnej delegacji trwającej około 2 miesięcy. Po odjeździe z Gristolu misja wymagała zatrzymywania się na pozostałych dużych Wyspach w imieniu Cesarzowej Jessamine Kaldwin. Przybył, przynosząc złe wieści. Natychmiast został aresztowany za jej zamordowanie.

Ostatnie potwierdzone miejsce pobytu: wszedł do kanałów pod Więzieniem w Coldridge po uniknięciu egzekucji w niezwykłych okolicznościach.

Zeznanie obywatela: Trey Dover Wiarygodność: umiarkowana, niepotwierdzona Oświadczenie: osoba odpowiadająca rysopisowi podmiotu widziana podczas konwersacji z nieznaną kobietą w pobliżu wrót frontowych Akademii Filozofii Naturalnej.

Zeznanie obywatela: Benjamin Harribey Wiarygodność: niska, niepotwierdzona Oświadczenie: osoba odpowiadająca rysopisowi podmiotu widziana w komitywie z pasterzami wołów tuż pod miastem.

Zeznanie obywatela: Charlotte Kadenhead Wiarygodność: niska, z drugiej ręki Oświadczenie: posłyszana konwersacja sugerująca, że jedna z zamieszanych stron posiadała wiedzę o podmiocie.

Przypuszczalni sojusznicy: nieznani. Zalecenie: przeszukać Dzielnicę Rezydencji z uwagi na uprzednio zajmowaną przez podmiot pozycję związaną z władzą i przywilejami.

Więcej w Fandom

Losowa wiki