Fandom

Dishonored Wiki

Pani Brimsley

464strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Pani Brimsleyarystokratka, żona Mace'a Brimsleya. Prawdopodobnie zmarła na szczurzą zarazę w Zatopionej Dzielnicy.

BiografiaEdytuj

Pani Brimsley zachorowała na szczurzą zarazę, jednak jej mąż nie zgłosił tego. Gdy do ich rezydencji przybył rachmistrz ofiar, małżeństwo udało martwych. Inspektorzy okazali się zbyt leniwi, żeby sprawdzić puls, więc tylko wrzucili Brimsleyów na wóz sanitarny i zaczęli rozkradać ich majątek. Wóz zabrał ich do Zatopnionej Dzielnicy i po dotarciu do celu, zostali zrzuceni razem z ciałami do kanału. Wkrótce oboje zmarli wśród ruin miasta[1].

RenomaEdytuj

Pani Brimsley nie jest zbyt popularna w Dunwall. Na przyjęciu u Lady Boyle można usłyszeć plotki o niej. Jeśli im wierzyć, pewnego razu kobieta z tego rodu wzięła z ulicy szesnastoletniego chłopaka bez rodziny, kazała go wykąpać a potem czcili razem Odmieńca poprzez rytuały seksualne. Wynikło to podobno, z tego, że akurat większość rodu wyjechała i Brimsley nie miała się z nikim z rodziny wdać się w kazirodztwo. Ponadto kąpała się we krwi własnego bratanka, co było kolejną formą kultu Odmieńca.

PrzypisyEdytuj

  1. Dziennik Mace'a Brimsleya

Więcej w Fandom

Losowa wiki