Fandom

Dishonored Wiki

Opowieści z Dunwall

464strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Opowieści z Dunwall (ang. The Tales From Dunwall) – miniserial promujący grę Dishonored autorstwa agencji Rokkan oraz studia animacji Psyop.

Seria składa się z trzech kilkuminutowych odcinków. Każdą z klatek narysowano ręcznie, a następnie poddano procesowi renderowania i wzbogacono o elementy 3D, tak aby film wyróżniał się bardziej artystycznym charakterem. Autorem muzyki do serialu jest Daniel Licht, narratorem jest Chloë Grace Moretz, użyczająca w grze głosu następczyni tronu, Emily Kaldwin. Serial jest dostępny w polskiej wersji językowej.

Odcinek pierwszy – „Przebudzenie” (ang. The Awakening) Edytuj

Odcinek opowiada o Esmondzie Roseburrowie, naukowcu będącym pomysłodawcą wykorzystywania tranu jako paliwo. Przyczynił się tym do rozwoju Dunwall oraz do zapoczątkowania rewolucji przemysłowej w cesarstwie. Widząc, do czego doprowadził jego wynalazek, Roseburrow popełnił samobójstwo. W odcinku pokazany jest takie Anton Sokołow, uczeń wynalazcy.

Dishonored The Tales from Dunwall - Part 1 (napisy PL)01:57

Dishonored The Tales from Dunwall - Part 1 (napisy PL)

Odcinek drugi – „Ręka, która żywi” (ang. The Hand that Feeds) Edytuj

Odcinek drugi mówi o bezimiennym chłopcu, zmagajacym się ze strachem i prześladującymi go rówieśnikami. Był też świadkiem śmierci Roseburrowa. Pewnego dnia odwiedza go Odmieniec, który obdarowywuje go swoim znakiem oraz nadprzyrodzoną mocą – żarłocznym stadem. Chłopiec za pomocą magicznej umiejętności mści się na prześladowcach, po czym umiera, będąc jedną z pierwszych ofiar szczurzej zarazy.

Dishonored The Tales from Dunwall - Part 2 The Hand that Feeds (napisy PL)02:04

Dishonored The Tales from Dunwall - Part 2 The Hand that Feeds (napisy PL)

Odcinek trzeci – „W umyśle szaleństwa” (ang. In the Mind of Madness) Edytuj

Odcinek trzeci opowiada o Piero Joplinie, nawiedzanym w snach przez umierającego chłopca z poprzedniego odcinka serialu. Później w snach konstruktora pojawia się Odmieniec, który natchnął Piero do stworzenia maski dla Corvo.

Dishonored The Tales from Dunwall - Part 3 In the Mind of Madness (napisy PL)02:03

Dishonored The Tales from Dunwall - Part 3 In the Mind of Madness (napisy PL)

Więcej w Fandom

Losowa wiki