Fandom

Dishonored Wiki

Ogłoszenia – Pub Hound Pits 2

464strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

  • Uwaga. Wszystkim obywatelom zamieszkującym na północnym brzegu rzeki miedzy John Clavering Boulevard a Dunwall Tower zaleca się pozostanie w domach do otrzymania dalszych zaleceń.
  • Uwaga, mieszkańcy Dunwall. Przypomina się, że napaść na członka Straży Miejskiej zostala uznana za przestępstwo karane śmiercią, a strażnicy są upoważnieni do wykonywania tej kary na miejscu zbrodni. Własność przestępcy ulega przepadkowi.
  • Uwaga, mieszkańcy Dunwall. Przypomina się, że ściany światła wzniesione na ulicach miasta służą naszemu bezpieczeństwu. Będą jednak reagować w sposób grożący śmiercią na każdy dotyk lub zbliżenie się. Ponadto rzucanie w ścianę światła jakimkolwiek przedmiotem, czy to dla rozrywki, czy w zamiarach przestępczych, uznaje się za wykroczenie.
  • Mieszkańcom wysiedlonym na potrzeby kwarantanny przypomina się, że Marynarka Dunwall oferuje odpowiednim kandydatom dach nad głową, wyżywienie i wynagrodzenie, a w niektórych przypadkach także amnestię. Więcej informacji o możliwościach wstąpienia na służbę Lorda Regenta można uzyskać u werbowników.
  • Donoszenie o zdradzieckich słowach i czynach jest obowiązkiem każdego mieszkańca. Los państwa należy do was.

Więcej w Fandom

Losowa wiki