Fandom

Dishonored Wiki

Ogłoszenia – Pub Hound Pits 1

464strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

  • Uwaga wszyscy mieszkańcy. Godzina policyjna zostaje przedłużona na czas od zachodu do wschodu słońca, za wyjątkiem posiadaczy odpowiedniego zezwolenia. Osoby naruszające godzinę policyjną zostaną poddane przesłuchaniu, a w razie konieczności – karze więzienia. Pamiętajcie, że najsurowsze środki są najbezpieczniejsze.
  • Uwaga mieszkańcy Dunwall. Do listy dzielnic poddanych ewakuacji dodano Stary Port. Liczba płaczków w Miesiącu Ziaren wzrosła. Lord Regent ogłosił, że zarządzenia z Zarazą pozostaną w mocy do końca Miesiąca Deszczu. Pozostańcie czujni i wierni.
  • Zakazuje się pojazdom rzecznym przybijania do Dzielnicy Destylarni z uwagi na groźbę zakażeń. Osoby naruszające ten zakaz zostaną umieszczone w Zatopionej Dzielnicy na potrzeby leczenia i rehabilitacji.
  • Zabrania się udzielania schronienia lub opieki znajomym lub członkom rodziny ze śladami krwi na twarzy lub klatce piersiowej. Jedyną pomocą dla nich jest dostarczenie ich Straży Miejskiej. Zostaną umieszczeni w Zatopionej Dzielnicy na potrzeby leczenia.
  • Uwaga mieszkańcy Dunwall. Ostrzegamy, że plaga skorupników rzecznych rozprzestrzeniła się w dół rzeki aż do ujścia i Zatopionej Dzielnicy. Nie próbujcie zbliżać się do skorupników ani niszczyć ich. Wszystkie przedmioty zdobyte dzięki takim czynnościom stanowią własność państwową.
  • Uwaga mieszkańcy Dunwall. Lady Emily Kaldwin została uprowadzona sześć miesięcy temu w trakcie ohydnego zamachu na jej matkę. Ktokolwiek dysponuje informacjami umożliwiającymi zlokalizowanie i odnalezienie córki naszej ukochanej zmarłej Cesarzowej, musi natychmiast zgłosić się do Straży Miejskiej.
  • Przypomina się wszystkim mieszkańcom – dokładnie obserwujcie twarze swoich sąsiadów. Jeśli zauważycie ślady krwi na powiekach lub policzkach, powiadomcie Straż Miejską. Wczesne stadia Zarazy obejmują kaszel i gorączkę, i często można im zaradzić, podając dużą dawkę eliksiru Sokołowa. Gdy dojdzie do krwawienia z oczu, zgon jest nieunikniony. Każde podejrzenie Zarazy należy zgłaszać, niezależnie od stopnia zaawansowania.

Więcej w Fandom

Losowa wiki