Fandom

Dishonored Wiki

Nieudane eksperymenty

464strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Nieudane eksperymentyksiążka.

TranskrypcjaEdytuj

[Urywek serii wykładów z filozofii naturalnej – Piero Joplin]

Oczywiście, że próbowałem ulepszyć projekty Sokołowa. Oczywiście! Bo dlaczegóż by nie? W końcu zapewne na jego sposób myślenia wpłynął w jakiś nieznaczny sposób nasz wspólny czas spędzony w Akademii. Wszyscy jesteśmy częścią społeczności usiłującej rozwikłać tajemnice Kosmosu. Nawet ci spośród nas, którzy posiadają najświetniejsze umysły, często dochodzą do owocnego toku rozważań dzięki, jakby to powiedzieć, podrzędnym wobec nas intelektualnie. Sokołow nie jest w tym wyjątkiem, pomimo blasku geniuszu, jakim olśniewa arystokrację.

I, co więcej, prawdą jest, iż wiele z moich eksperymentów nie powiodło się. Nie musicie o tym plotkować za moimi plecami w waszych klubach towarzyskich i izbach samej Akademii. Wielkie ambicje wymagają ryzyka. Możecie się teraz wyśmiewać z moich Drzwi do Nikąd, ale pewnego dnia przestaniecie. Zapewne wasze dzieci będą je widziały tak często, jak wy widzicie lampy elektryczne rozjaśniające nasze ulice nocą. Ale kilka krótkich lat temu wyśmiewalibyście pylon elektryczny Sokołowa lub ścianę światła. Wasz śmiech, wasze protekcjonalne uśmieszki, są niczym, jak tylko dowodem waszej własnej, ograniczonej wyobraźni!

Więcej w Fandom

Losowa wiki