Fandom

Dishonored Wiki

Morris Sullivan

464strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Morris Sullivan
MorrisSullivan.png
Informacje
Wiek Nieznany
Lokacja WięzienieColdridge
Dunwall Tower
Pierwsza misja Zniesławiony
Ostatnia misja Powrót do Tower
Przynależność Przeciwnicy
Funkcja Śledczy cesarski

Morris Sullivan (zwany również Oprawcą) – niemy nadworny śledczy Lorda Regenta, zajmujący się przesłuchiwaniem i torturowaniem ludzi w więzieniu Coldridge i lochach Dunwall Tower.

BiografiaEdytuj

Morris Sullivan był prawdopodobnie sierotą z ulicy, który został odkryty przez Odmieńca i Verę Moray. Dostawał od niej runy i prosił o coraz to nowsze. Później zaszedł aż na stanowisko Oprawcy[1].

Jako Śledczy Cesarski wzbudzał strach w innych ludziach, był także słusznie oskarżany przez Rewidentów o uprawianie czarnej magii. Był jednak protegowanym samego Hirama Burrowsa, co czyniło go bezkarnym.

Oprawca jako przeciwnikEdytuj

Jeśli chcemy się zemścić na Oprawcy w misji „Powrót do Tower", to należy udać się do jego Izb znajdujących się w podziemiach Dunwall Tower. W tym czasie Morris zajmuje się „treningiem zadawania bólu" na rozpadającym się truchle, a komnaty strzeże śpiący wilczarz. Najlepiej na początku zabić zwierzę, a potem podkraść się za plecy naszego celu i zakończyć jego żywot. Jeśli jednak Oprawca odkryje naszą obecność, ten zaatakuje nas dzierżąc w dłoni rozżarzony pręt. Jako, że jest niemy, nie będzie wzywał pomocy, a jego lochy są położone za nisko, aby ktoś usłyszał odgłosy walki.

PrzypisyEdytuj

  1. Dziennik Babuni Łach

Więcej w Fandom

Losowa wiki