FANDOM

Morris Sullivan
MorrisSullivan.png
Informacje
Wiek Nieznany
Lokacja WięzienieColdridge
Dunwall Tower
Pierwsza misja Zniesławiony
Ostatnia misja Powrót do Tower
Przynależność Przeciwnicy
Funkcja Śledczy cesarski

Morris Sullivan (zwany również Oprawcą) – niemy nadworny śledczy Lorda Regenta, zajmujący się przesłuchiwaniem i torturowaniem ludzi w więzieniu Coldridge i lochach Dunwall Tower.

BiografiaEdytuj

Morris Sullivan był prawdopodobnie sierotą z ulicy, który został odkryty przez Odmieńca i Verę Moray. Dostawał od niej runy i prosił o coraz to nowsze. Później zaszedł aż na stanowisko Oprawcy[1].

Jako Śledczy Cesarski wzbudzał strach w innych ludziach, był także słusznie oskarżany przez Rewidentów o uprawianie czarnej magii. Był jednak protegowanym samego Hirama Burrowsa, co czyniło go bezkarnym.

Oprawca jako przeciwnikEdytuj

Jeśli chcemy się zemścić na Oprawcy w misji „Powrót do Tower", to należy udać się do jego Izb znajdujących się w podziemiach Dunwall Tower. W tym czasie Morris zajmuje się „treningiem zadawania bólu" na rozpadającym się truchle, a komnaty strzeże śpiący wilczarz. Najlepiej na początku zabić zwierzę, a potem podkraść się za plecy naszego celu i zakończyć jego żywot. Jeśli jednak Oprawca odkryje naszą obecność, ten zaatakuje nas dzierżąc w dłoni rozżarzony pręt. Jako, że jest niemy, nie będzie wzywał pomocy, a jego lochy są położone za nisko, aby ktoś usłyszał odgłosy walki.

PrzypisyEdytuj

  1. Dziennik Babuni Łach

Więcej z Fandomu

Losowa wiki