Fandom

Dishonored Wiki

Morley

464strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Morley.png

Morley – najmniejsza wyspa Cesarstwa, która dołączyła do niego na samym końcu. W Morley znajdują się miasta Alba, Arran, Caulkenny, Fraeport i Wynnedown.

HistoriaEdytuj

Morley zostało podbite przez Cesarstwo jako ostatnie z Wysp. Wkrótce po tym, ludność Morley podniosła bunt przeciwko najeźdźcy znany jako Insurekcja w Morley, ale okupant wygrał.

PrzyrodaEdytuj

Klimat wyspy jest pochmurny, a szary i gęsty mech zwiesza się z gałęzi drzew. Rosną tu jabłonie z wyśmienitymi jabłkami popularnymi w Gristolu, a także orchidee.

KulturaEdytuj

Insurekcja w Morley stała się przyczyną niechęci wobec mieszkańców Gristolu i pozostałych wysp. Mimo tego, ludzie z Morley są niezwykle energiczni i weseli. Przejawia się to w tradycji Festiwalu Mieszadeł[1] i legendarne uwielbienie jadła i napitku ludności Morley. Naród ten posiada też bogate tradycje poetów, muzyków i filozofów – ich utwory to zarówno pieśni karczemne, jak i wartościowe książki[2].

CiekawostkiEdytuj

  • Wyspa Morley jest wzorowana na Szkocji i Irlandii. Mówi o tym opis jej krajobrazu i ludności, szczególnie zamiłowania do wolności i zabawy.

PrzypisyEdytuj

  1. Zwyczaje i jedzenie z Morley
  2. Wyspa Morley

Więcej w Fandom

Losowa wiki