Fandom

Dishonored Wiki

Mignięcie

464strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Blink.png

Symbol mocy

Mignięcie (ang. Blink) – pierwsza i podstawowa moc nadprzyrodzona posiadana przez Corvo Attano, stosowana również przez skrytobójców. Polega na teleportacji na nieduże odległości. Jest to najczęściej używana moc w grze, służąca zarówno do przemieszczania się jak i do wykonywania ataków.

Pochodzenie mocy Edytuj

Dishonored blink.jpg

Corvo podczas teleportacji, świecąca strefa oznacza miejsce, w które gracz ma zamiar się przenieść

Pierwszy raz z Mignięciem gracz spotyka się w prologu gry, kiedy tej umiejętności używają zabójcy cesarzowej. Corvo otrzymuje tą moc w misji pierwszej, po rozmowie z lojalistami, gdy podczas snu spotyka się z Odmieńcem. Na dłoni bohatera zostaje wypalony wtedy znak bóstwa. Później gracz ma za zadanie odnaleźć Odmieńca przemieszczając się po skalnych platformach, co jest samouczkiem, pozwalającym na ćwiczenie używania Mignięcia.

Zastosowanie Edytuj

Blink jest najbardziej wszechstronną mocą i ma wiele zastosowań w grze. Przede wszystkim, ułatwia szybkie i bezgłośne przemieszczanie się po lokacjach, pozwalając na dostanie się do miejsc, które są trudno dostępne, a także na omijanie strażników. Mignięcie jest często używane do teleportacji za plecami wrogów, co ułatwia ich neutralizację. Wykorzystanie tej mocy jest też jednym ze sposobów na pokonanie tallboya, wystarczy przeteleportować się na wysokość sterującego maszyną strażnika i zadać cios. Warto wspomnieć, że przez krótki moment przy użyciu tej mocy czas ulega spowolnieniu, co ułatwia zaatakowanie wrogów.

Rozwój umiejętności
Poziom mocy Opis Koszt
Poziom I Teleportacja na niewielki dystans
Poziom II Teleportacja na większy dystans 3 runy

Więcej w Fandom

Losowa wiki