Fandom

Dishonored Wiki

Kusza

464strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Kusza.png

Kusza – jedna z broni będących na wyposażeniu Corvo, używana także przez zabójców. Jako jedyna z broni dystansowych pozwala na ciche wyeliminowanie przeciwnika.

W kuszy używane są trzy rodzaje pocisków: zwykłe, usypiające oraz zapalające. Domyślnie bohater może mieć przy sobie maksymalnie po 10 pocisków każdego rodzaju. Wyjątkowe są pociski usypiające, pozwalają one na eliminację przeciwnika na odległość bez zabijania go, dzięki czemu ten typ amunicji jest często używany podczas gry z niskim poziomem chaosu.

Walka Edytuj

Kusza ma dużo większy zasięg od pistoletu, dlatego w połączeniu z ulepszoną, pozwalającą na zbliżenie optyczne maską Corvo ta broń jest przydatna do eliminacji celów będących w dużym oddaleniu. Ponadto, strzał zwykłym bełtem w głowę jest śmiertelny. Wyjątkiem tu są Rewidenci, którzy posiadają maskę na twarzy, od której pociski się odbijają.

Jest wiele ulepszeń dotyczących kuszy, zwiększające jej celność, skuteczność i szybkość. Wszystkie są dostępne u Piero.

Ciekawostki Edytuj

  • W Straży Miejskiej istniały plany wprowadzenia kusz do uzbrojenia. Zostały one odrzucone, gdyż strażnicy nie osiągali zbyt dobrych rezultatów podczas posługiwania się nią.
  • Kusza znajduje się w wyposażeniu Corvo już od misji „Zniesławiony”, gdy otrzymuje ją od Lojalistów w kanałach.
  • Zwykłe pociski mogą być wykorzystywane kilkukrotnie, o ile nie uległy złamaniu po trafieniu w przeciwnika.

Więcej w Fandom

Losowa wiki