Fandom

Dishonored Wiki

Kanały Dunwall

464strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

KanałyDunwall.png

Kanały w misji „Zniesławiony"

Kanały Dunwall – system rur i tuneli znajdujący się pod powierzchnią miasta Dunwall. W czasie trwania akcji gry kanały były siedliskiem zarazy i domem dla wielu płaczków i szczurów.

Corvo w kanałach znajduje się pierwszy raz podczas ucieczki z więzienia Coldridge w czasie misji „Zniesławiony”. Kanałami dostaje się do rzeki Wrenhaven, walcząc po drodze ze szczurami, strażnikami i członkami gangu Bottle Street.

Drugi raz bohater wchodzi do kanałów przed misją „Dom Rozkoszy”, gdy pokonuje znajdujących się pod Pubem płaczków.

W trakcie misji „Zatopiona Dzielnica” Corvo korzysta z kanałów by przedostać się z Zatopionej Dzielnicy do Hound Pits. Jeśli w poprzednich misjach gracz przeszedł zadania poboczne związane z Babunią Łach i Slackjawem, przejście przez kanały jest zamknięte, a bohater musi zdobyć klucz od Babuni, która znajduje się w grocie w głębi kanałów.

Ciekawostki Edytuj

  • Kanały są używane przez funkcjonariuszy Straży Miejskiej do utylizowania w nich ciał zmarłych na szczurzą zarazę.
  • Według pewnego strażnika, wielu chorych na szczurzą zarazę popełniało samobójstwo w kanałach.

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki