Fandom

Dishonored Wiki

Jessamine Kaldwin

464strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Jessamine Kaldwin
JessamineKaldwin.png
Informacje
Wiek Około 30 lat
Lokacja Dunwall Tower
Pierwsza misja Prolog
Ostatnia misja Prolog/Światło na końcu
Przynależność Rodzina cesarska
Funkcja Cesarzowa

Cesarzowa Jessamine Kaldwin – władczyni Gristolu i całego Cesarstwa Wysp, zamordowana na początku gry w swoim pałacu w Dunwall przez skrytobójcę Dauda na zlecenie Cesarskiego Mistrza Szpiegów, Hirama Burrowsa. Była matką Emily, następczyni tronu, która została porwana podczas jej zabójstwa.

BiografiaEdytuj

Tron odziedziczyła po swoim nieznanym z imienia ojcu, wywodzącym się z bocznej gałęzi rodziny cesarskiej. Była różnie oceniana przez poddanych, niektórzy mieli jej za złe postawienie barykad oddzielających dzielnice Dunwall, które miały za zadanie zatrzymać szczurzą zarazę. Aby ją zatrzymać wysyła głównego bohatera wraz z Geoffem Curnowem w podróż do pozostałych Wysp, aby prosić tamtejszych władyków o pomoc dla stolicy Cesarstwa.

Tuż przed śmiercią Jessamine poprosiła Corvo o odnalezienie córki. Główny bohater dotrzymał, mimo oskarżenia go o zabójstwo cesarzowej i zamknięciu w więzieniu, skąd udało mu się zbiec, korzystając z pomocy lojalistów.

Po śmierci cesarzowej Odmieniec zabrał jej serce i polecił Piero we śnie je zmodyfikować. Zostało ono później dane Corvo „w prezencie”. Mechaniczne serce mówi głosem cesarzowej, posiada jej wiedzę i wspomnienia. Co ciekawe, serce wyraża się ze złością o Daudzie, zabójcy Jessamine.

W grze jest wiele przesłanek, po których można sądzić, że cesarzowa miała romans z Corvo Attano. Ponadto, Havelock w swoim pamiętniku wspomina, że jest możliwe, że Emily jest córką Lorda Protektora, czyli Corvo Attano.

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki