Fandom

Dishonored Wiki

Izba Handlowa w Rudshore

464strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Izba Handlowa w Rudshore książka.

TranskrypcjaEdytuj

[Urywek książki opisującej różne dzielnice Dunwall oraz ich historię]

Niegdyś finansowe serce Cesarstwa, Finansowa Dzielnica Rudshore była skupiskiem aktywności handlowej. Żadna inna dzielnica nie zatrudniała więcej radców prawnych, księgowych, czy, prawdę mówiąc, więcej ochrony. I w żadnej innej części Dunwall nie było większych obrotów pieniędzmi.

Po tym jak pękły zapory przeciwpowodziowe i wdarła się woda, grabieżom towarzyszył okres chaosu i rzezi w niesamowitej skali. Ci, którzy mogli wycofać i przenieść swoje aktywa, zrobili, co się dało. Inni, których majętność była zamrożona w wielkich rezydencjach i dziełach sztuki, stracili to wszystko.

Gdy ostatni z wyższych sfer wycofali się i zgasły światła, Rudshore było już ponurą, rozpadającą się skorupą dawnego siebie, zamieszkaną przez złodziei, dzikie psy i szczury. Niegdyś wspaniałe pałace handlu stały puste i straszne albo zmieniły się w domy morderców i najemników, a także każdego, kto chciał schować się przed Strażą Miejską.

Po kilku miesiącach przyjęła się najbardziej odpowiednia nazwa dla tego miejsca: „Zatopiona Dzielnica”.

Więcej w Fandom

Losowa wiki