Fandom

Dishonored Wiki

Geoff Curnow

464strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Share

Geoff Curnow
GeoffCurnow.png
Informacje
Wiek Nieznany
Lokacja Dunwall Tower
Biuro Nadrewidenta
Pierwsza misja Prolog
Ostatnia misja Nadrewident Campbell/Światło na końcu
Przynależność Straż Miejska
Funkcja Oficer
Kapitan Geoff Curnow – oficer Straży Miejskiej, wuj Callisty Curnow. Towarzyszył Corvo podczas podróży do sąsiednich miast w celu pozyskania wsparcia w pokonaniu epidemii szczurzej zarazy w Dunwall.

BiografiaEdytuj

W grze pierwszy raz pojawia się w Prologu podczas powrotu Corvo z wyprawy do miasta, razem z nim główny bohater przypływa do Dunwall Tower. Potem udaje się na taras z altaną, gdzie przebywa cesarzowa. Później zostaje odesłany przez spiskowców po to, by zabójcy mogli przeprowadzić zamach na władczynię.

Tuż przed rozpoczęciem misji „Nadrewident Campbell” Corvo zostaje poproszony przez Callistę o uratowanie jej wuja, który według niej miał być zamordowany przez Nadrewidenta Thaddeusa Campbella, będącego głównym celem misji. Powodem planowanego morderstwa miało być to, że wuj Callisty jest jednym z niewielu nieprzekupnych oficerów. Po dotarciu do biura Nadrewidenta Corvo spotyka rozmawiających ze sobą Campbella i Curnowa. Gawędzą między sobą m.in. o Calliście. Nadrewident wyraża się uprzejmie (co zapewne miało rozwiać niepokój Geoffa), a sam oficer wydaje się oschły w stosunku do Campbella. Gracz tu może zdecydować czy chce uratować oficera, którego Nadrewident ma zamiar otruć.

  • Jeżeli Corvo zabije Campbella podczas rozmowy, w budynku zostanie ogłoszony alarm a o morderstwo zostanie oskarżony Curnow. Należy mu wtedy pomóc w walce z nadbiegającymi Rewidentami.
  • Gdy Corvo stłucze szklanki na wino, nie dochodzi do otrucia oficera, ale zostaje on zaproszony do dalszych komnat, gdzie Nadrewident chce go zamordować. Należy wtedy szybko zneutralizować Campbella nim zada cios Curnowowi.

Gdy Curnow zostanie uratowany przez Corvo, dziękuje mu i ucieka z biura. W przypadku zakończenia gry z małym poziomem chaosu można zobaczyć przytulających się Curnowów.

Jeśli Curnow zginie, Callista będzie zła na Corvo i na siebie, będąc przekonana, że uratowanie jej wuja przez Lorda Protektora nie było możliwe z powodu niechęci do pomocy oficerowi.

Ciekawostki Edytuj

  • Serce twierdzi, że Curnow kiedyś miał kochanka którego zabił, by nie wyszedł na jaw ich romans.
  • Geoffowi Curnowowi głosu użycza Christopher Corey Smith.
  • Nazwisko Curnowa brzmi typowo rosyjsko, więc można przyjąć, że pochodzi z Tyvii.

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki