FANDOM

Gang Bottle Street
Zbir
Informacje
Przynależność Gang Bottle Street
Występowanie Więzienie Coldridge
Dzielnica Destylarni
Destylarnia Whiskey w Starym Dunwall
Most Kaldwina
Zatopiona Dzielnica
Funkcja Podkomendny Slackjawa

Gang Bottle Street – grupa przestępcza mająca swoją siedzibę w Destylarni Whiskey w Dzielnicy Destylarni. Jej przywódcą jest Slackjaw. W czasie trwania akcji gry gang Bottle Street zajmuje się przede wszystkim destylowanie i sprzedażą podrobionego przez nich eliksiru zdrowia Sokołowa.

Corvo Attano po raz pierwszy spotyka członków gangu w Więzieniu Coldridge, gdzie jest przetrzymywanych kilku zbirów. W misji „Nadrewident Campbell” na zlecenie Babuni Łach może zatruć destylator eliksiru. W następnej misji, „Dom Rozkoszy”, główny bohater może wykonać misje dla Slackjawa, a ten w zamian zaproponuje alternatywny sposób wyeliminowania bliźniaków Pendleton.

Walka Edytuj

Członkowie gangu walczą przede wszystkim za pomocą mieczy, lecz mają przy sobie także butelki z whisky, po wypiciu której dmuchają ogniem w przeciwników. Gdy Corvo znajduje się poza ich zasięgiem, rzucają butelką, która eksploduje.

Przestępcy nie są w żaden sposób opancerzeni oraz nie posługują się tasakiem z dużą zręcznością, dlatego nie są wymagającymi przeciwnikami. Ponadto, trafienie jakimkolwiek pociskiem w trzymaną przez członków gangu butelkę whisky powoduje jej eksplozję, co może być kłopotliwe, gdy gracz chce utrzymać niski poziom chaosu i trafia w butelkę pociskiem usypiającym.

W misji „Dom Rozkoszy” członkowie gangu są neutralni względem Corvo.

Ciekawostki Edytuj

  • Przestępcy z gangu Bottle Street rzadko zapadają na szczurzą zarazę z powodu picia przysługujących im dawek eliksiru.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki