Fandom

Dishonored Wiki

Gang Bottle Street

464strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Gang Bottle Street
Zbir.png
Informacje
Przynależność Gang Bottle Street
Występowanie Więzienie Coldridge
Dzielnica Destylarni
Destylarnia Whiskey w Starym Dunwall
Most Kaldwina
Zatopiona Dzielnica
Funkcja Podkomendny Slackjawa

Gang Bottle Street – grupa przestępcza mająca swoją siedzibę w Destylarni Whiskey w Dzielnicy Destylarni. Jej przywódcą jest Slackjaw. W czasie trwania akcji gry gang Bottle Street zajmuje się przede wszystkim destylowanie i sprzedażą podrobionego przez nich eliksiru zdrowia Sokołowa.

Corvo Attano po raz pierwszy spotyka członków gangu w Więzieniu Coldridge, gdzie jest przetrzymywanych kilku zbirów. W misji „Nadrewident Campbell” na zlecenie Babuni Łach może zatruć destylator eliksiru. W następnej misji, „Dom Rozkoszy”, główny bohater może wykonać misje dla Slackjawa, a ten w zamian zaproponuje alternatywny sposób wyeliminowania bliźniaków Pendleton.

Walka Edytuj

Członkowie gangu walczą przede wszystkim za pomocą mieczy, lecz mają przy sobie także butelki z whisky, po wypiciu której dmuchają ogniem w przeciwników. Gdy Corvo znajduje się poza ich zasięgiem, rzucają butelką, która eksploduje.

Przestępcy nie są w żaden sposób opancerzeni oraz nie posługują się tasakiem z dużą zręcznością, dlatego nie są wymagającymi przeciwnikami. Ponadto, trafienie jakimkolwiek pociskiem w trzymaną przez członków gangu butelkę whisky powoduje jej eksplozję, co może być kłopotliwe, gdy gracz chce utrzymać niski poziom chaosu i trafia w butelkę pociskiem usypiającym.

W misji „Dom Rozkoszy” członkowie gangu są neutralni względem Corvo.

Ciekawostki Edytuj

  • Przestępcy z gangu Bottle Street rzadko zapadają na szczurzą zarazę z powodu picia przysługujących im dawek eliksiru.

Więcej w Fandom

Losowa wiki