Fandom

Dishonored Wiki

Farley Havelock

464strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Share

Farley Havelock
FarleyHavelock.png
Informacje
Wiek Nieznany
Lokacja Pub Hound Pits
Wyspa Zimnoskółki
Pierwsza misja Między misją Zniesławiony a Nadrewident Campbell
Ostatnia misja Światło na końcu
Przynależność Lojaliści
Funkcja Przywódca Lojalistów
Lord Regent

Farley Havelock – admirał floty Gristolu, przywódca Lojalistów a po wyeliminowaniu Hirama Burrowsa Lord Regent.

Biografia Edytuj

Havelock, jeden z najważniejszych admirałów w cesarskiej flocie, po śmierci Cesarzowej Jessamine Kaldwin został wyrzucony ze stanowiska, prawdopodobnie ze względu na jego nielojalność wobec nowego Lorda Regenta. Po tych wydarzeniach założył konspiracyjne ugrupowanie – Lojalistów, którzy postawili sobie za cel odebranie władzy Burrowsowi i osadzenie na tronie Emily Kaldwin.

Admirałowi brakowało człowieka który mógłby wyeliminować ludzi odpowiedzialnych za zabicie cesarzowej, dlatego zaplanował ucieczkę Corvo Attano z więzienia. Po wyjściu na wolność, zgodnie z planem Havelocka, Lord Protektor dołączył do spiskowców.

Okazuje się, że admirał miał plany co do Emily. Z bliżej nieznanych powodów postanowił otruć Corvo i zabić wszystkich spiskowców (gdy poziom chaosu jest niski, tylko na Callistę nie wyda wyroku śmierci z powodu długu Havelocka wobec Geoffa), a potem przejąć władzę jako Lord Regent. On, Pendleton i Martin zabierają Lady Emily na Wyspę Zimoskółki pozostawiając pub i pozostałych przy życiu Lojalistów na łasce Straży Miejskiej.

Dalsze losyEdytuj

  • Wysoki chaos: pomiędzy trójką przywódców Lojalistów dochodzi do sprzeczki o Emily, a potem walki. Havelock zabiera dziewczynkę na szczyt latarni i tam albo:
    • popełni samobójstwo zabijając przy tym Emily
    • zginie zabity przez Corvo
    • zostanie unieszkodliwiony, a potem prawdopodobnie skazany za zbrodnie
  • Niski chaos: świętujący przejęcie władzę Martin i Pendleton zostają otruci przez Havelocka w latarni. Corvo może zabić admirała lub go oszczędzić.Nie wiemy cz po jego oszczędzeniu zostaje skazany za zbrodnie

Ciekawostki Edytuj

  • Gdy Havelock był jeszcze kapitanem, pod nim służył Samuel Beechworth. Gdy były marynarz dołącza do spiskowców, ówczesny admirał chyba nie wie, że już spotkał Samuela. Beechworth chciałby się spytać, czy Havelock go pamięta, ale uważa że mu nie przystoi.
  • Podobnie jak inne cele Corvo, Havelock przy zaatakowaniu go ma własną animację zabójstwa. W niej Lord Protektor wbija miecz w rękę admirała, w której ten trzyma pistolet, przystawia go do głowy Havelocka i odpala w stronę jego zdziwionej twarzy.

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki