FANDOM

Lady Emily Kaldwin - jedyna córka cesarzowej Jessamine Kaldwin i potajemnie Corvo Attano, następczyni tronu Cesarstwa Wysp.

BiografiaEdytuj

Emily pojawia się już w „Prologu", wybiega naprzeciw Corvo i prosi go o zabawę z nią w chowanego. Twierdzi, że mają jeszcze czas, bo cesarzowa rozmawia „z tym wrednym Mistrzem Szpiegów", czyli Hiramem Burrowsem. Później zaprowadza Lorda Protektora do matki, która właśnie kończy stanowczo rozmowę z Burrowsem. Emily informuje ją o przybyciu Corvo i w czasie rozmowy z cesarzową, pyta się czy mama jest smutna. Gdy Jessamine zauważa brak straży, dziewczynka pyta się "co robią ci ludzie na dachu". Zabójcy, po chwili walki z Corvo i jego unieszkodliwieniu, porywają córkę cesarzowej, a jej matkę zabija Daud.

Na polecenie nowego Lorda Regenta, Hirama Burrowsa, Emily zostaje dostarczona bliźniakom Pendletonów, Custisowi i Morganowi. Oni natomiast umieszczają ją w „Złotym Kocie" pod opieką Madame Prudence. Wkrótce ratuje ją Corvo i zabiera do pubu Hound Pits, gdzie zostaje jej przydzielona wieża i opiekunka oraz guwernantka, Callista Curnow. W czasie postępu fabularnego w grze, Emily zostaje poddana edukacji na przyszłą cesarzową. Co ciekawe, dziewczynka jest bardziej zainteresowana sprawami wojennymi i fantastycznymi bestiami niż etykietą.

Po zdradzie Lojalistów, zostaje zabrana na Wyspę Zimoskółki, gdzie zostanie przetrzymywana przez Havelocka, Martina i Treavora Pendletona.

Dalsze losyEdytuj

  • Niski chaos: Emily zostaje zamknięta w pokoju na szczycie Latarni Burrowsa i można ją uwolnić bezkrwawo z rąk Havelocka.
  • Wysoki chaos: córka cesarzowej zostanie zabrana przez Havelocka na sam szczyt Latarni i zależnie od wyborów gracza, albo zostanie uratowana, albo zginie razem z Havelockiem, który popełni samobójstwo.

Cesarzowa EmilyEdytuj

W pozytywnym zakończeniu, Emily zasiądzie na tronie i zostanie dobrą władczynią Cesarstwa. Potomni będą znali ją jako Cesarzowa Emily Kaldwin Roztropna. W negatywnym zakończeniu, nie będą znane jej dalsze losy prócz tego, że zasiądzie na tronie z pomocą Corvo.

CiekawostkiEdytuj

  • W Prologu można usłyszeć od Emily, że chciałaby się ożenić z Corvo, gdyby jej mama go „nie polubiła”.
  • Również w Prologu, dowiadujemy się, że Corvo miał pokazać Emily tyviański chwyt duszący.
  • Game Informer i twórcy gry potwierdzili, że Emily jest córką cesarzowej Jessamine i Lorda Protektora Corvo Attano, po tym jak ukazano trailer Dishonored 2.

GaleriaEdytuj