Fandom

Dishonored Wiki

Emily Kaldwin

464strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Share

Emily Kaldwin
EmilyKaldwin.png
Informacje
Wiek ok. 10 lat
Lokacja Dunwall Tower
Złoty Kot
Pub Hound Pits
Wyspa Zimoskółki
Pierwsza misja Prolog
Ostatnia misja Światło na końcu
Przynależność Rodzina cesarska
Funkcja Następczyni tronu
Lady Emily Kaldwin - jedyna córka cesarzowej Jessamine Kaldwin i potajemnie Corvo Attano, następczyni tronu Cesarstwa Wysp.

BiografiaEdytuj

Emily pojawia się już w „Prologu", wybiega naprzeciw Corvo i prosi go o zabawę z nią w chowanego. Twierdzi, że mają jeszcze czas, bo cesarzowa rozmawia „z tym wrednym Mistrzem Szpiegów", czyli Hiramem Burrowsem. Później zaprowadza Lorda Protektora do matki, która właśnie kończy stanowczo rozmowę z Burrowsem. Emily informuje ją o przybyciu Corvo i w czasie rozmowy z cesarzową, pyta się czy mama jest smutna. Gdy Jessamine zauważa brak straży, dziewczynka pyta się "co robią ci ludzie na dachu". Zabójcy, po chwili walki z Corvo i jego unieszkodliwieniu, porywają córkę cesarzowej, a jej matkę zabija Daud.

Na polecenie nowego Lorda Regenta, Hirama Burrowsa, Emily zostaje dostarczona bliźniakom Pendletonów, Custisowi i Morganowi. Oni natomiast umieszczają go w „Złotym Kocie" pod opieką Madame Prudence. Wkrótce ratuje ją Corvo i zabiera do pubu Hound Pits, gdzie zostaje jej przydzielona wieża i opiekunka oraz guwernantka, Callista Curnow. W czasie postępu fabularnego w grze, Emily zostaje poddana edukacji na przyszłą cesarzową. Co ciekawe, dziewczynka jest bardziej zainteresowana sprawami wojennymi i fantastycznymi bestiami niż etykietą.

Po zdradzie Lojalistów, zostaje zabrana na Wyspę Zimoskółki, gdzie zostanie przetrzymywana przez Havelocka, Martina i Treavora Pendletona.

Dalsze losyEdytuj

  • Niski chaos: Emily zostaje zamknięta w pokoju na szczycie Latarni Burrowsa i można ją uwolnić bezkrwawo z rąk Havelocka.
  • Wysoki chaos: córka cesarzowej zostanie zabrana przez Havelocka na sam szczyt Latarni i zależnie od wyborów gracza, albo zostanie uratowana, albo zginie razem z Havelockiem, który popełni samobójstwo.

Cesarzowa EmilyEdytuj

W pozytywnym zakończeniu, Emily zasiądzie na tronie i zostanie dobrą władczynią Cesarstwa. Potomni będą znali ją jako Cesarzowa Emily Kaldwin Roztropna. W negatywnym zakończeniu, nie będą znane jej dalsze losy prócz tego, że zasiądzie na tronie z pomocą Corvo.

CiekawostkiEdytuj

  • W Prologu można usłyszeć od Emily, że chciałaby się ożenić z Corvo, gdyby jej mama go „nie polubiła”.
  • Również w Prologu, dowiadujemy się, że Corvo miał pokazać Emily tyviański chwyt duszący.
  • Game Informer i twórcy gry potwierdzili, że Emily jest córką cesarzowej Jessamine i Lorda Protektora Corvo Attano, po tym jak ukazano trailer Dishonored 2.

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki