Fandom

Dishonored Wiki

Eliminacja Czarnej Sally

464strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Eliminacja Czarnej Sallyksiążka.

TranskrypcjaEdytuj

[Urywek popularnej opowieści o przestępstwie i zuchwałości – Jules Roebin i Straż Miejska]

Zanim Slackjaw przejął ulice w Dzielnicy Destylarni, nie było szefa bardziej bezwzględnego, gwałtownego czy oddanego wyciskaniu ostatniego grosza od szarych obywateli jak Czarna Sally.

Podobnie jak tak wielu z Morley, miała bladą skórę i zielone oczy oraz włosy tak czarne jak Pustka. Powiadali, że zaczęła młodo i jako dziewczyna oszałamiała mężczyznę spojrzeniem, podchodziła do niego w uliczce, a potem uśmiechała się krzywo i nagle przebijała go nożem. Brała jego pieniądze i ruszała w swą drogę, zanim on wydał ostatnie tchnienie.

Jako szefowa była jeszcze gorsza, dowodząc najwredniejszym gangiem ulicznym, jaki Dunwall widziało do tamtego czasu. Jej działania dotykały wszystkiego, od przewozu towarów do prostytucji. Brała haracz nawet od Gildii Piekarzy. Zaiste, maczała palce w każdym cieście.

Pewien człowiek, kapitan Straży Jules Roebin, uznał, że jego misją jest jej powstrzymanie. Prowadził tę sprawę przez pół dekady. Czarną Sally spotkał koniec, gdy Roebin kazał swym ludziom rozpalić dymiący ogień w beczkach w pobliżu magazynu, gdzie ona ukrywała się za dnia. Gdy wraz ze swym gangiem wybiegła na ulicę, przerażona, że pali się budynek, kapitan Roebin i jego najlepsi oficerowie zarzucili na nich sieci i wykończyli wszystkich mieczami i strzałami z pistoletów.

Więcej w Fandom

Losowa wiki