Fandom

Dishonored Wiki

Dziennik Havelocka

464strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Share

Dziennik Havelockaksiążka.

Transkrypcja Edytuj

Nie zdołalibyśmy tego dokonać bez Corvo i za to będę wdzięczny. Ale lękam się, że zabrakło nam wizji przyszłości, jaką musimy zapewnić Dunwall. Nie utrzymamy Cesarstwa w garści, stosując politykę małej dziewczynki, i sądzę, że lojalność Corvo wobec kobiet Kaldwinów zamgliła mu umysł. Czy ona naprawdę jest jego córką? Doprowadzimy Dunwall na szczyt potęgi, ale rola, jaką odegrał w tym Corvo, nigdy nie może zostać poznana. Musi zostać oszkalowany, a kiedy przejmę ster miasta – Cesarstwa – będę postrzegany jako bohater i obrońca.

Dziennik Havelocka – wpis szósty

Dopóki nie przejdziemy przez to wszystko i nie przeprowadzimy koronacji, nic nie jest pewne. Dunwall Tower ma swoją własną kulturę. Nie sposób powiedzieć, co mogłoby się stać, gdybyśmy weszli tam zbyt wcześnie. Następne kroki trzeba stawiać ostrożnie. Teraz wszystko dzieje się szybko. Potrzebuję czasu do namysłu.

Dziennik Havelocka – wpis czwarty

Nadrewidentem jest teraz Teague Martin. To zmyślny człek, a jego ideały zaprowadziły nas bardzo daleko. Biorąc pod uwagę, skąd pochodzi, powinien być bardzo zadowolony z siebie. Teraz możemy być pewni, że Rewidenci wesprą nasze roszczenia, jakiekolwiek by nie były. Obecnie tylko jeden człowiek stoi między nami a pełną kontrolą nad Cesarstwem. Lord Regent wkrótce ujrzy przed sobą tę okropną maskę Corvo, co do tego nie mam wątpliwości. Ale co nastąpi po tym?

Dziennik Havelocka – wpis czwarty

No i wrócił, trzymając Antona Sokołowa na ramieniu. Po prostu zdumiewające. Corvo potrafi nie tylko stosować zabójczą siłę, ale jest w stanie dokonać uprowadzenia, które uznawałem za niemożliwe. I wkrótce będą tu dwa największe umysły Cesarstwa. Razem. Gdybym zdołał nakłonić tych rywali do współpracy, mogliby stworzyć broń i narzędzia o niewyobrażalnej mocy. Gdybym mógł rozkazywać im obu... Cóż, poczekam i ocenię ich nastawienie do siebie nawzajem, zanim powrócę do tych rozważań.

Dziennik Havelocka – wpis trzeci

Pendleton był gotowy posunąć się dalej, niż sądziłem. Poświęcił dla sprawy swoich najbliższych. Widzę, że jest naprawdę lojalny wobec Cesarstwa. Czy zdołałbym postąpić tak samo, gdyby mój brat wciąż żył dzisiaj? Zapewne. Bez wątpienia. Dla dobra Dunwall trzeba poświęcić wielu niewinnych. Każdy lojalny strażnik, który pada od ostrza Corvo, oddaje swoje życie dla Cesarstwa.

Dziennik Havelocka – wpis drugi

Cóż, zdaje się, że inwestując w Corvo zainwestowaliśmy w odpowiedniego człowieka. Nie tylko udało mu się uwolnić Martina z Biura Nadrewidenta, ale wszedł do gniazda tej żmii i osobiście załatwił Campbella. Mając Corvo w naszym towarzystwie, spodziewam się, że na świecie nie ma żadnej osoby, której nie moglibyśmy ruszyć. Jesteśmy teraz skazani na podążanie tą ścieżką. Nie ma powrotu.

Dziennik Havelocka – wpis pierwszy

Minęło już kilka dni, odkąd nasi ludzie zostali wysłani, by ukryć w starych kanałach broń dla Corvo. Nie wrócili, więc mam tylko nadzieję, że udało im się dostarczyć paczkę. Piero zużył sporo czasu i zasobów, by przygotować te rzeczy. Gdybym znalazł sposób na ich produkcję masową, Marynarka Dunwall dominowałaby na całym świecie. Ale wróćmy do Corvo. Czy faktycznie zdoła uciec z Coldridge, a jeśli tak, to czy przedostanie się tutaj? Osobiście daję mu szanse jak 1 do 5.

Więcej w Fandom

Losowa wiki