Fandom

Dishonored Wiki

Dishonored 2

464strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Dishonored 2
Dishonore 2 cover art.jpg
Producent Arkane Studios
Wydawca Bethesda Softworks
Data premiery Stany Zjednoczone, 11 listopada 2016
Europa, data nieznana
Gatunek Akcja, Skradanka
Platforma Microsoft Windows (PC)
PlayStation 4
Xbox 360
Tryb gry Single-player
Wymagania wiekowe ESRB: M (Mature)
PEGI: 18+
Oficjalna strona

Dishonored 2 - nadchodząca gra, która zostanie wydana 11 listopada 2016 roku. Jest kontynuacją gry Dishonored wydanej 12 października 2012. Podobnie jak jej poprzedniczka będzie pierwszoosobową grą akcji z elementami skradanki. Zostanie wydana na platformy Microsoft Windows, PlayStation 4 i Xbox One.

Po raz pierwszy grę zapowiedziano na targach E3 w 2015 roku, rok później ujawniono więcej faktów. Wiadomo że prolog będzie ukazany z perspektywy Emily, potem będzie można wybrać ją lub protagonistę poprzedniej części - Corvo Attano, niegdyś Lorda Protektora poprzedniej cesarzowej i matki Emily.

FabułaEdytuj

Akcja dzieje się 15 lat po pierwszej części. Cesarzową jest Emily, ale znowu wszystko się zmienia. Na skutek zamachu stanu władzę obejmuje znana z dodatku The Brighmore Witches Delilah Copperspoon, zmieniając nazwisko na Kaldwin. Corvo jest już w sile wieku, a Emily ma gdzieś około 25 lat. Wyruszają wkrótce na Serkonos, do Karnaci, gdzie rzekomo istnieje klucz do odzyskania władzy nad Cesarstwem Wysp. W mieście szaleje jednak zaraza w wyniku której w ciałach ofiar po ich śmierci rozmnażają się wielkie krwawe meszki.

RozgrywkaEdytuj

Emily i Corvo będą mieli odmienne cele oraz zdolności.

CiekawostkiEdytuj

  • Podczas targów E3 Bethesda i Arkane Studios potwierdzili przypuszczenia graczy, że Emily jest córką Jessamine i Corvo.

Więcej w Fandom

Losowa wiki