Fandom

Dishonored Wiki

Callista Curnow

464strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
Callista Curnow
CallistaCurnow.png
Informacje
Wiek Nieznany
Lokacja Pub Hound Pits
Pierwsza misja Pomiędzy Zniesławiony, a Nadrewident Campbell (misja)
Ostatnia misja Lojaliści
Przynależność Służący
Lojaliści
Funkcja Służąca i guwernantka Emily

Callista Curnow – członkini Lojalistów i opiekunka Emily Kaldwin. Jej wujem jest Geoff Curnow, kapitan Straży Miejskiej.

BiografiaEdytuj

Callistę spotykamy w pubie Hound Pits po misji „Zniesławiony". Lepiej poznajemy ją przed wypłynięciem do Dzielnicy Destylarni, kiedy prosi Corvo o pomoc w uratowaniu życia jej wuja, który ma zostać zamordowany przez Thaddeusa Campbella z powodu swej niezwykłej nieprzekupności.

Jeśli uratujemy Geoffa, Callista nam podziękuje i podaruje rodzinną pamiątkę. Jeśli nie, to będzie rozzłoszczona na Corvo i na siebie, że łudziła się, że Lord Protektor uratuje jej krewnego.

Po uratowaniu Lady Emily, Callista zostaje jej opiekunką i guwernantką. Chce, by dziewczynka była przygotowana do objęcia tronu i nie zapomniała o cesarskim wychowaniu. Dlatego naucza ją m.in. etykiety w wieży Emily w pobliżu pubu.

Dalsze losyEdytuj

  • Niski chaos: gdy przywódcy Lojalistów, tj. Havelock, Martin i Pendleton, chcą zabić członków spiskowców. Callista jednak zostaje uratowana przed śmiecią, gdyż w porę przypomniała admirałowi o jego długu wobec jej wuja. Gdy przybywa Corvo, kobieta informuje go o miejscu pobytu Samuela.
  • Wysoki chaos: Callista zostaje zabita przez Havelocka razem z Wallace'em i Lydią. Aby dostać się do wieży, musimy wziąć klucz z jej zwłok.

CiekawostkiEdytuj

  • W Calliście jest zakochany Piero, który już nie raz, jak twierdzi serce, podglądał ją w czasie kąpieli. Ponadto można podsłuchać, jak wynalazca flitruje z nią, ale jego zaloty zostają odrzucone.
  • Serce mówi o wuju Callisty "Jego dziadek pochodził z Serkonos. Nigdy nie dał mu o tym zapomnieć". Na podstawie tego powstało twierdzenie że Callista pochodzi z południowej wyspy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki