Fandom

Dishonored Wiki

Bunting

464strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Bunting
MarszandBunting.png
Informacje
Wiek Nieznany
Lokacja Złoty Kot
Rezydencja Boyle'ów
Pierwsza misja Dom Rozkoszy
Ostatnia misja Ostatni bal Lady Boyle
Przynależność Arystokraci
Funkcja Marszand

Buntingarystokrata będący marszandem. Corvo pierwszy raz spotyka go w misji „Dom Rozkoszy”, w której marszand jest częścią alternatywnego sposobu wykonania misji, w którym Slackjaw, w zamian za hasło do sejfu znajdującego się w domu handlarza sztuką, jest gotowy pozbyć się bezkrwawo bliźniaków Pendleton, będących głównymi celami misji.

BiografiaEdytuj

Bunting zostaje odnaleziony przez głównego bohatera w jednej z sal Złotego Kota. Jest on tam przywiązany do krzesła elektrycznego, ma także oczy przewiązane opaską. Marszand bierze Corvo za jedną z kurtyzan i nakazuje mu traktowanie go elektrowstrząsami, które mają być przerwane po wypowiedzeniu umówionego wcześniej hasła, którym zostaje „odpłata".

Podczas tej „zabawy” Bunting zdradza kilka tajemnic o Pendletonach. Okazuje się, że oszukał ich na grube pieniądze, wmawiając im, że ich spadek to tylko bezwartościowe śmieci, podczas gdy rzeczywiście ma wartość kilkuset tysięcy.

Gdy Corvo kontynuuje stosowanie elektrowstrząsów mimo wypowiedzenia przez marszanda hasła, do tego dociera, że nie ma przy nim kurtyzany. Torturowany dłużej zdradza kod do sejfu znajdującego się w jego domu. Gdy gracz zdecyduje się mimo to na używanie elektrowstrząsów, usłyszymy wymuszone przyznanie się do odprawiania rytuałów dla Odmieńca razem z rodziną Brimsleyów, a potem Bunting straci przytomność.

Jeśli weźmiemy jego zaproszenie, możemy go spotkać przed wejściem do Rezydencji Boyle'ów. Ponadto odźwierny powie po daniu mu zaproszenia, że ktoś się podawał za pana Buntinga.

Ciekawostki Edytuj

  • Bunting jest jedną z osób zaproszonych na bal organizowany przez Lady Boyle. Zaproszenie na nie znajduje się w sejfie i może być wykradzione przez Corvo.
  • Marszand praktykuje „zabawę" elektrowstrząsami, mimo że ma słabe serce.

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki