Dishonored Wiki

Biuro Nadrewidenta

464strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

BiuroNadrewidenta.png

Biuro widziane od frontu

Biuro Nadrewidenta - główna siedziba Kongregacji Wszechludzi i rezydencja Nadrewidenta, położona przy Placu Holgera. Jest to główna lokacja w misji „Nadrewident Campbell" i miejsce wyeliminowania Thaddeusa Campbella.

WyglądEdytuj

Biuro Nadrewidenta zawiera wszelkie potrzebne w centrali Kongregacji pomieszczenia. Na parterze, najbardziej wystawnym poziomie, mieszczą się Izby Pamięci zawierające prochy wszystkich Nadrewidentów. Jest tu też Hol Główny z Siedmiona Zakazami, gdzie przyjmowani są interesanci ze średnich i niższych klas. Na piętrze znajduje się Archiwum i Pokój Przesłuchań. W Sali Spotkań przyjmuje sam Nadrewident. Oprócz tego, z budynkiem połączona jest psiarnia, a za głównym gmachem mieszczą się baraki i warsztaty. W piwnicy, oprócz psiarni z wilczarzami, jest także ukryta komnata Campbella.

WskazówkiEdytuj

Jest kilka wejść do budynku:

  • Aby najprościej dostać się do gmachu, można minąć ogrodzenia i wejść głównymi drzwiami. Można także się podkraść w kanałach pod placem i wejść przez okienka do piwnicy.
  • Używając mignięcia, można wejść na gzyms okalający ściany, a potem przez jedno z wielu otwartych okien na piętrze. W ten sposób można łatwo przejść pomiędzy Salą Spotkań a Pokojem Przesłuchań aby zneutralizować Campbella bez zabijania.
  • Ostatecznie można spróbować obejść budynek i wejść od Podwórza, tylnymi drzwiami.

Jeśli dojdzie do alarmu, wszystkie okna zostaną mechanicznie zamknięte, a wszyscy Rewidenci postawieni na nogi w stan gotowości. Na Podwórzu są także Rewidenci z wilczarzami.

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom