Fandom

Dishonored Wiki

Biura doktora Galvaniego

464strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
Galvani.png

Rezydencja Galvaniego

Biura doktora Galvaniego – dom doktora Galvaniego umiejscowiony przy bulwarze Johna Claveringa w Dzielnicy Destylarni.

Corvo odwiedza rezydencję dwukrotnie. Za pierwszym razem, w czasie trwania misji „Nadrewident Campbell”, jest tam na polecenie Babuni Łach, która nakazuje mu wykradnięcie z mieszczącego się w rezydencji laboratorium szczurzych wnętrzności. Miały one posłużyć do zatrucia eliksiru wytwarzanego przez gang Bottle Street. Drugi raz bohater znajduje się w rezydencji w trakcie następnej misji, „Dom Rozkoszy”, gdy wysyła go tam Slackjaw z zadaniem odnalezienia jednego z jego podwładnych.

Rezydencja ma trzy kondyngacje. Na jej najwyższym poziomie znajduje się laboratorium oraz tajne pomieszczenie, gdzie Galvani przeprowadza badania nad szczurzą zarazą. Przejście znajduje się za regałem z książkami, który posiada mechanizm uruchamiany po pociągnięciu jednej z książek.

W czasie trwania gry Galvaniego nie ma w swojej rezydencji z powodu epidemii. Jest ona za to patrolowana przez członków Straży Miejskiej. Znajduje się też w niej pokojówka.

Ciekawostki Edytuj

  • Na parterze budynku znajduje się izolatka w której Galvani hoduje zarażone szczury do badań.
  • W budynku jest umieszczony sejf. Kombinacja otwierająca go to „2 8 7”.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki