Fandom

Dishonored Wiki

Anton Sokołow

464strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Anton Sokołow
AntonSokołowRender.png
Informacje
Wiek Nieznany
Lokacja Dunwall Tower
Dom Sokołowa
Pub Hound Pits
Pierwsza misja Prolog
Ostatnia misja Lojaliści (jeśli zostanie zabity)
Światło na końcu
Przynależność Spiskowcy
Lojaliści
Funkcja Cesarski Medyk, Rektor Cesarskiej Akademii Filozofii Naturalnej
Anton Sokołowrektor Akademii Filozofii Naturalnej, nadworny medyk, konstruktor i malarz. Jest twórcą najskuteczniejszego lekarstwa na szczurzą zarazę, eliksiru zdrowia Sokołowa, będącego równocześnie środkiem przywracającym stan paska życia u gracza.

Biografia Edytuj

Sokołow pochodzi z Tyvii, najdalej wysuniętej na północ Wyspy Cesarstwa. Jako talent został odkryty przez Esmonda Roseburrowa, który był nauczycielem młodego konstruktora.

Kariera Sokołowa rozwijała się w szybkim tempie. Został przyjęty do Cesarskiej Akademii zrzeszającej najwybitniejsze umysły. W niedługim czasie został jej przewodniczącym. Dzięki wielu wynalazkom i ulepszeniom stał się ważną postacią na cesarskim dworze. Przez cały czas konkurował z innym genialnym konstruktorem, Piero Joplinem, który został na jego wniosek wydalony z Akademii, mimo iż był jej najmłodszym członkiem w historii.

Oprócz zdolności naukowych Sokołow posiadał talent malarski. Był zatrudniany do malowania portretów przez najważniejsze osoby w państwie, między innymi przez samą cesarzową. Obrazy Sokołowa są w grze jednymi z wielu przedmiotów do odnalezienia.

Po wybuchu epidemii szczurzej zarazy w Dunwall Sokołow opracował najskuteczniejsze lekarstwo przeciw chorobie. Podczas badań nad eliksirem konstruktor zarażał biednych mieszkańców miasta i wykonywał na nich eksperymenty. Jedna z kobiet będąca przedmiotem badań, Obiekt 312, została uwolniona przez głównego bohatera.

Anton Sokołow był głównym celem jednej z misji Corvo, „Cesarski Medyk”. Polegała ona na porwaniu naukowca przebywającego w swoim domu niedaleko Mostu Kaldwina, który miał pomóc w zidentyfikowaniu kochanki Lorda Regenta, Hirama Burrowsa. Porwany przez głównego bohatera Sokołow przyznał, że kobietą poszukiwaną przez lojalistów jest jedna z sióstr Boyle. Nie znał jej dokładnej tożsamości, gdyż gdy malował jej portret, stała tyłem do niego.

Po zdradzie przywódców lojalistów, Sokołow i Piero zdążył uciec do warsztatu Piero po próbie jego morderstwa. Razem z nim udało mu się zbudować potężny pylon elektryczny, który został użyty do wyeliminowania wszystkich przeciwników na terenie bazy lojalistów.

Jeśli poziom chaosu jest niski, Sokołow w zakończeniu, współpracując z Piero, opracowywuje nowe lekarstwo na szczurzą zarazę, które przyczynia się do zatrzymania epidemii.

Ciekawostki Edytuj

  • Postać Sokołowa jest wzorowana na Grigoriju Rasputinie, jasnowidzu, uzdrowicielu i doradcy rosyjskiego cara Mikołaja II.
  • Sokołow jest jedynym głównym celem w grze, który nie może być zabity w trakcie wykonywania misji z nim związanej. Jedynym momentem w którym możliwe jest zamordowanie naukowca jest misja „Lojaliści”.
  • Sokołow przeprowadził wiele eksperymentów które miały zapewnić mu kontakt z Odmieńcem. Ten jednak uważał, że naukowiec jest dla niego mało interesujący.
  • Anton Sokołow jest twórcą takich urządzeń jak pylon elektryczny czy ściana światła.
  • Swojego głosu Sokołowowi użyczył Roger Jackson.

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki